انشا در مورد قار قار کلاغ

انشا در مورد صدای قار قار کلاغ برای دبستان و ابتدایی

در این مطلب یک انشا در مورد قار قار کلاغ با مقدمه و نتیجه گیری برای شما آماده کرده‌ایم. امیدواریم این مطلب در ارائه ایده های مناسب نگارش به شما کمک کند.

مقدمه انشا

حیوانات و پرنده ها هم مثل ما انسان ها با صدای خود با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. صدای کلاغ ها معمولا به صورت قار قار شنیده می‌شود.

بدنه انشا درباره صدای قار قار کلاغ

ما نمی‌دانیم کلاغ ها با قار قار خود چه می‌گویند. ممکن است آن‌ها همدیگر را صدا بزنند یا کلاغ های دیگر را از غذایی که پیدا کرده‌اند با خبر کنند. حتی ممکن است کلاغی با صدای خود به کلاغ های دیگر بگوید خطری پیش آمده یا به کمک آن‌ها نیاز دارد.

بعضی از ما ممکن است از صدای قار قار کلاغ خوشمان نیاید. چون بعضی وقت ها کلاغ ها با صدای بلند و پشت سر هم قار قار می‌کنند. به همین خاطر قار قار کلاغ می‌تواند آسایش ما را به هم بزند یا ما را از خواب بیدار کند. اما آن‌ها برای گفتگو با یکدیگر و رساندن صدای خود به دوستان شان چاره دیگری ندارند.

شاید خنده دار باشد اما من می‌توانم از شنیدن صدای قار قار کلاغ ها هم لذت ببرم. فقط باید با کمی خیال پردازی فکر کنید صدای آوازی را می‌شنوید که کمی بلند است. مخصوصا بعضی وقت ها که تعداد زیادی کلاغ با هم قار قار می‌کنند. شاید این صدا یک آواز دلنشین باشد که کلاغی برای خانواده و بچه هایش می‌خواند و آن‌ها هم با قار قار خود او را همراهی می‌کنند. شاید جشن تولد یکی از بچه های خانواده کلاغ ها باشد که با کمی پنیر خوشمزه به جای کیک تولد برگزار شده است. در این صورت فکر می‌کنم شنیدن صدای قار قار کلاغ ها هم لذت بخش می‌شود.

صدای قار قار کلاغ ها هم مثل همه صداهای طبیعت زیباست. فرقی نمی‌کند این صدا، صدای آبشار باشد یا صدای گنجشک، قناری، طوطی، گربه یا کلاغ. همه این حیوانات و پرنده ها با صدای زیبایشان ما را به یاد قدرت خداوندی می‌اندازند که آن‌ها را آفریده است.

نتیجه گیری

کلاغ ها هم مثل پرنده ها و حیوانات دیگر صدای مخصوص خودشان را دارند. به نظر من کلاغ ها با قار قار خودشان می‌توانند حرف های زیادی بزنند. درست است که ما متوجه حرف های کلاغ ها نمی‌شنویم اما می‌توانیم از شنیدن این صدا لذت ببریم.


توجه: انشاهای منتشر شده در سایت قصه دون (از جمله انشا در مورد قار قار کلاغ)، صرفا برای ارائه ایده انشانویسی و بهبود نوشتار است. ما به هیچ وجه کپی‌برداری و استفاده مستقیم از انشا و محتوای این مطالب برای تکالیف درسی را پیشنهاد نمی‌کنیم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *